Почетак > Друштво, Евроскептицизам > Уз најаву „параде поноса“: Ја, Хулиган!

Уз најаву „параде поноса“: Ја, Хулиган!

Хоћемо да легализујемо наше „хулиганство“, па да тако и ми заштитимо нека своја права, нпр. да тражимо право на живот у нормалној држави

Овогодишња „парада поноса“ планирано је да се одржи од 20. до 29. септембра, а шетња кроз центар Београда планирана је за 28. септембар. Ова „тековина“ европске уније је прилика да се подсетимо зашто „парада поноса“ како је зову организатори не треба да се одржи у Србији, никад.

Ако сам хулиган зато што сматрам да педери од свог сексуалног опредељења не треба да праве фестивале накарадности и неукусног егзибиционизма, да ни ја своју хетеросексуалност не треба да испољавам парадирањем у кожним панталонама и рецимо с бичем у рукама, ако сматрам да тиме не треба да машу, да се поносе и да на тај начин пркосе не нама, него свим могућим законима природе и постојања.

Смрт држави?! Лепа порука држави од које траћите права за своје перверзије…

Да је тотални идиотизам да идемо ка томе да се легализују њихови бракови или им се чак у будућности омогући да усвајају децу. Да треба ту своју приватност да држе далеко од очију јавности, а да им се при том не угрожава нпр. право на рад, на запошљавање, на здравствену заштиту и друга људска права, ако сматрам да им та права ни сад нису угрожена, ако сматрам да немају право да ми под велом наводне борбе за своја права намећу неприродне ствари и тиме врше терор над већином, ако не желим да због њих сутра својој деци будем родитељ А, а не отац и да будем ожењен родитељем Б, а не мајком своје деце, (као што је то случај у Француској).

Перверзија, права?! Док је страних фондова, биће и борбе за „права“.

Ако сматрам да приказивање Христа у штиклама, окруженог педерима, није уметност, него дело неке жене којој је потребна здравствена нега, ако сматрам да педери су том изложбом вређали на најболеснији начин хришћанске вернике, ако сматрам да су овој држави потребни подстицаји рађања и повећања наталитета, а не финансирање манифестација које промовишу нестајање и изумирање, онда нека сам хулиган, нека сам назадна будала, неначитана глуперда која не иде у корак са светом или шта год слично томе.

Признајем јавно и ако има још људи који мисле овако и тиме долазе у ситуацију да их негде због оваквог размишљања етикетирају као хулигане, потрудићу се да у наредном периоду оснујем удружење с овим називом, да ми легализујемо наше „хулиганство“, па да тако и ми заштитимо нека своја права, нпр. да тражимо право на живот у нормалној држави, ако већ овако то не можемо да остваримо и ако већ не можемо другачије да се одбранимо од инвазије геј популације.

Аутор: Марко Радуловић

  1. Нема коментара.
  1. No trackbacks yet.

Ценимо Ваше мишљење, оставите коментар

